Earth Day Bookmarks ♥

1:38 PM

??? ♥
korang thu ka pa 2 earth day??
Teacher EST (English For Science And Technology)
sruh kami 1kelas buat Bookmarks ♥
So d bawah ni contoh2x bookmarks yang wan nk buat.. ♥
Cantik & Smart x????

1.ni smart n cantik...but..mcm budak2x plak..hehe..


2.ni plak ssah . . nk buat bulatan kat tengah 2..huhu


3.ini la bookmarks yg wan buat ♥ ok x? tapi yg rama-rama 2..wan tk buat la.. nmpk mcm Girl plak =(
tk pe.. wan akn change design dia.. =)
. . . .
ok la.. wan nk sambung buat Homeworks..oo x.. penat sangat2x! =(
byebye..
. .
if da baca sampai habis.. sila klik ♥ LIKE ♥ kat bawa ni =)
kalau tk nk like..tk ye la.. rugi je baca.. =P

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...