i want to cry . . . =(

6:29 AM


huhu ~ wan nk gtau korang.. yang ckgu2x kat sklh wan tk suka kat wan..huhu..
wan betul2x di anti..huhu ~ wan tk thu napa..mungkin sbb wan tk dengar ckp + malas.. bukan semua cikgu la.. ada 2 or 3 org ckgu je..
fham2x je la bila kita da kena anti kat sekolah..huhu ~ wan rasa kesunyian..huhu ~ kdang2x rasa mcm nk nangis..huuhu ~ mcm wan ni tk de je kat skolah 2..huhu ~
wan hilang semangat nk belajar.. nasib la ada kwn2x wan yang slalu 
menjadi ikutan wan..klau tk.. konfom wan malas nk study..huhu..
bukan setakat kat skolah je.. kat FACEBOOK pun..ckgu 2 slalu cari kesalahan wan..
wan da berbicara baik2x..tapi ada juga yang tk kena..!huhu..
if wan dengar cakap mama wan.. wan da berpindah sklh tahun lalu g..huhu ~
wan tk suka ada cikgu mcm 2.. dia btul2x buat wan rasa nk bunuh diri..!!huhu 
tapi tk pe la.. wan da skolah kat skolah 2 5tahun.. da banyak kenangan wan bersama2x kwn wan kat skolah 2.. ada yang pahit dan manis..~

Wan hanya berserah kepada tuhan yang mencipta sluruh alam ~ smoga semua kesalahan wan dimaafkan oleh cikgu 2.. amin ~

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...