Orphan movie sex ke? !

9:52 AM

Pernah x korang tngok movie ni? cite ni da lama tapi baru semalam wan tngok/nonton kat channel HBO pada jam 11.30mlm. best sangat! kalau tak caya korang tngok la sndri best.

JOM LAYAN SINOPSIS CITE NI
Kate Coleman dan suaminya John yang mengalami stres dalam perkahwinan mereka. setelah anak ketiga Kate mati sebelum lahir (keguguran). Mereka mengambil Esther (Fuhrman), seorang gadis Rusia 9 tahun, dari panti asuhan tempatan sebagai anak angkat. Sementara putri kate Yohanes Max menghadapi masalah tuli + bisu  dan putra mereka Daniel kurang ramah dengan ester. 
Kate tambah curiga ketika Esther mendedahkan pengetahuan tentang seks jauh lebih banyak daripada yang diharapkan dari seorang anak seusianya. kecurigaan nya bertambah ketika Esther melukai gadis lain di sekolah. Sementara dia awalnya percaya bahawa semua itu kemalangan, dia lebih banyak curiga ketika Sister Abigail (CCH Pounder), Guru besar panti asuhan, dan Yohanes memberi amaran bahawa Ester selalu ada di sekitar kawasan kejadian ketika hal-hal buruk berlaku . Esther mendengar kata-kata Sister Abigail, sebagai balasan, esther merancang untuk membunuh sister abigail dengan menolak Max ke jalan, dan membuat sister abigial mengalami kemalangan kecil untuk mengelak dari terlanggar max. Sister Abigail bergegas untuk melihat apakah Max terluka, sister abigail tidak menyedari kehadiran esther. Esther cepat2x memukul sister abigail dengan tukul besi. Dia memberitahu Max untuk membantunya menyembunyikan tukul tersebut di rumah pokok mereka. Kate yakin bahawa ada sesuatu yang tak kena dengan Esther, tapi John tidak percaya kata2x kate.Kate cuba untuk mengetahui lebih lanjut tentang Esther, Kate menemukan kitab gadis (ester) itu yang tersembunyi dlm almari dan mendapati bahawa kitab itu datangnya dari Institut Saarne di Estonia, dan kate akhirnya mengetahui bahawa esther adalah bekas penuntut d sebuah rumah sakit jiwa.
Daniel cuba menyiasat tentang kematian Sister Abigail dari Max. Esther mendengar rancangan daniel untuk mengambil tukul tersebut d rumah pokok mereka untuk membuktikan Esther bersalah. Sementara Daniel mencari d rumah pokok, Esther membakar rumah pokok dalam usaha untuk membunuh Daniel dan menghapuskan bukti. Daniel jatuh ke tanah kerana berusaha menyelamatkan diri dari terbakar, dan pengsan. Esther cuba untuk membunuh dia dengan batu, tapi Max menolak esther.Sementara Daniel dirawat di rumah sakit dari jatuh nya, Esther memasuki bilik rawatan daniel dan menutup mulut daniel dengan bantal, untuk menghentikan degupan jantung daniel, tetapi doktor cepat2x menghidupkan kembali daniel. Kate menyedari perbuatan esther dan mengetahui apa yang berlaku,lalu kate menampar Esther, tapi jururawat membantu Esther. dan memberi ubat penenang kepada kate. John membawa pulang Esther dan Max. 
Malam itu, Esther cuba merayu ketika John mabuk, dan akhirnya Kate menyadari benar. Dia mengancam untuk menghantar Esther kembali ke panti asuhan ketika ia menerima telefon dari seorang doktor di Institut Saarne, yang mendedahkan bahawa sebenarnya Esther seorang wanita 33-tahun bernama Leen Klammer. Dia memiliki hypopituitarism, suatu keadaan yang membantut pertumbuhan fizikalnya, dan telah menghabiskan sebahagian besar hidupnya menyamar sebagai seorang gadis kecil. Doktor mengatakan bahawa Esther sangat kejam dan telah membunuh sekurang-kurangnya tujuh orang. Di antara korban itu adalah keluarga yang menerimanya di Estonia, dia membunuh kerana ayahnya menolak ajakan seksnya
esther telah menjadi berang kerana ajakannya ditolak oleh John, dan esther pergi ke biliknya. Kemudian, setelah mengeluarkan makeup, gigi palsu dan tali ribbon (pita) yang memberikan ilusi dia sebagai muda "Esther", esther membunuh john dengan pisau. Max melihat kejadian ini, dan menyembunyikan diri. Kate, mendapatkan telefon dan menjawab panggilan telefon dari Yohanes,lalu kate bergegas pulang dan mendapati john telah mati. esther mendapatkn pistol John dari peti keselamatan john dan menembak lengan kate, kemudian esther pergi mencari Max, mencari di rumah kaca. Sementara esther mencari max, Kate merangkak ke atap rumah kaca, memecahkan atap kaca tepat berada di atas esther. Kate mengambil pistol dan meninggalkan rumah kaca dbersama Max. 
esther kembali sedar dan mendapati Kate berada dekat sebuah kolam beku. esther menolak lutut Kate, melemparkan mereka berdua ke atas kolam ais manakala max berada di atas lereng. Max mengambil senjata yang dijatuhkan oleh Kate cuba untuk menembak esther, tapi sasaran max tersasar dan menghancurkan kolam ais , menyebabkan Kate dan esther tenggelam ke dalam kolam. Setelah perjuangan yang singkat, Kate memanjat sebahagian keluar dari kolam esther tiba2x memegang kaki kate. Esther, menyembunyikan pisau di belakang punggung dan berbalik ke persona gadis kecil-nya, memohon Kate tidak membiarkan dia mati. Kate marah dan berkata bahawa dia bukan ibunya, menendang muka kate, menyebabkan esther tenggelam semula ke dalam kolam. polis datang menyelamatkan max dan kate.. habis. . . . .


#seram tidak.. ni baru sinopsis dia.. belum tngok yang real.. seram n best!! Like movie ni 11110000000x!!!

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...