Nak Gula-Gula x?? =)

12:13 AM


Hujan ~ hujan ~ bestnye.. nk tdo.. nk tdo..hehe.. sape nk gula2x mcm pic kat atas 2..?
sape nak.. korang bleh tulis nama korang kat bawa ni..
1.___________
2.___________
3.___________
3org je yang akn dapat gula2x ni..hehe.. 2pun klau korang bleh tulis nama korang . . hehe..
hehe.. ttiba plak rasa ngidam nk mkan gula2x kapas warna PINK..huhu
kat mna ek ada jual...
.. byangkan if kita jadi gula.. huhu ~ msti kita kena makan semut.. hehe.. =)
kena makan semut.. or kena gigit semut?
mana-mana pun boleh kan..hehe..
...
..
wan sedih lagi ! huhu.. ~
telefon wan jatuh lagi..huhu ~ konfom ndak lama g rosak..huhu ~
siapa yang baik hati 2.. belikan wan phone baru ya.. =)
ok.. byebye.. =)

You Might Also Like

1 comments

  1. aiyaa...mau jugak itu gula-gula kapas...sedap mehh

    lu arr..manyak cuai mehh...lu pegang la itu talipon betul-betul talak jatuh pnya lorrhh..

    bila2 felee meh lawat belog sayya..

    http://sarahsayuri.blogspot.com/

    (^_^)/

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...