GHOST!!! =(

10:39 PM

 Assalamualaikum semua.. kali ni entri wan berdasarkan gambar. =) harap korang dapat tangkap. cite yang ingin wan sampaikan..hehe


p/s--> kalau korang tahu jalan cite berdasarkan gambar2x kat atas ni.. =) korang memang pintar! kalau tak thu tk pe.. lain kali cuba lagi.hehe

You Might Also Like

14 comments

  1. aish ,. ap pulak ler antu antu nie nak buat ,. karang zana pulak yang naek antu :P

    ReplyDelete
  2. hurm... apa yer jln citernya??? x faham la... tp macam dendam je..ye ke?

    ReplyDelete
  3. aku faham cite ni.Mula2 bdak tu garu2 lutut beliau yg gatal.Pastu dia duduk pulak sbb letih brdiri.Tiba2,air ceri dia tumpah.Dia mrh n brtekad nk cari sapa yg tumpahkn air ceri tu...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. aisyh..ape nie..ape nie..ape nie...
    xmau la..jgn la antu2..

    ReplyDelete
  6. syazana --> haha! tk thu la hantu 2 nk buat ape..hrap2x. dia tk g umah zana.. ;)

    ReplyDelete
  7. yad'z --> btul fhm???? bgus la.. alhamdulillah =) hehe

    ReplyDelete
  8. permata biru --> betul! cuba fahami lebih mndalam lagi.hihi

    ReplyDelete
  9. NISA --> betul juga.! =) hehe.. story ni bnyk maksud dan jln cite..hrap2x korang fhm..hehe

    ReplyDelete
  10. zura --> tk la..palsu je..huhu

    ReplyDelete
  11. zetty --> hih! akak tkut hantu ek? wan tk takut (dlm hati kata takut) hehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...