LARIAN SATU MURID, SATU SUKAN. SATU MALAYSIA. Go! Go! Go!

2:52 PM

sumbangan pak cik Google.com

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. sebelum wan bergerak ke sekolah. wan nak buat entri =) ok! ingat. kalau nak baca entri ni kena solat subuh dulu. hehe.kang tak sempat solat.melepas pahala =)

tujuan wan ke sekolah. adalah untuk mengikuti "LARIAN SATU MURID, SATU SUKAN". tapi kan. after larian ni, wan ada tugas lain plak. huhu! petang kelas tambahan KIMIA. esok plak terpaksa pegi sekolah sebelum pukul 9:00AM. cuz, ada kelas tambahan SEJARAH plak. aiyoooo!! banyak banget kelas tambahan! bleh pittaammss la kalau macam ni. huhu.

pape pun. hari ni wan nak lari pecut! tak nak henti2x. sampai pengsan pun tak pa.haha! =) kalau korang nak tahu. LARIAN SATU MURID, SATU SUKAN ni. berjalan kat semua sekolah rendah dan sekolah menengah seluruh MALAYSIA. so, tk de yang tk join.


p/s--> semua satu. satu murid, satu sukan, klinik satu malaysia, proton 1malaysia.hehe.. yang penting! kita mesti sokong slogan 1 MALAYSIA 
(RAKYAT DI DAHULUKAN, PENCAPAIAN DI UTAMAKAN)
BYEBYE.

nak out da ni. bersiap pegi sekolah. =) salam.

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...