Sunday, July 24, 2011

MAK CIK NI MEMANG BETUL2x MANTOP!!!! hahaha!!

~ sekadar hiasan ~

Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang penyelidik muda yang hensem macam leonardo di caprio... penyelidik nak buat kajian di kampung trsebut..apa kajian pun aku tak tau la....

pemuda tu pun bersetuju utk menyewa la..
Malam tu...Time pemuda tu mandi..maklum la bilik air kampung..Makcik tu pun "semacam" la..dia pun pi mgintip si anak muda ni mandi....

Makcik ni kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..

" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

" JANJI TAU..!!"..



p/s --> cite ni wan kredit kan to blog AZMEER =)

6 comments :

Yol said...

haha....siotttt jekkk...

isma said...

hameh kau.. buleh bayang muke laki tu cam mana.. hahahhaah

Rizwan Ewan said...

yol --> haha! nak gelak tk tahan..~

Rizwan Ewan said...

isma --> haha!! wan pun bleh bayngkn muka makcik 2.. yang dia kata "JANJI TAU" haha!

RAIZAN said...

mak cik tu..da terdesak`~ haha!

Rizwan Ewan said...

sangap tahap dewa..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers