MAK CIK NI MEMANG BETUL2x MANTOP!!!! hahaha!!

3:22 AM

~ sekadar hiasan ~

Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang penyelidik muda yang hensem macam leonardo di caprio... penyelidik nak buat kajian di kampung trsebut..apa kajian pun aku tak tau la....

pemuda tu pun bersetuju utk menyewa la..
Malam tu...Time pemuda tu mandi..maklum la bilik air kampung..Makcik tu pun "semacam" la..dia pun pi mgintip si anak muda ni mandi....

Makcik ni kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..

" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...

" JANJI TAU..!!"..



p/s --> cite ni wan kredit kan to blog AZMEER =)

You Might Also Like

6 comments

  1. hameh kau.. buleh bayang muke laki tu cam mana.. hahahhaah

    ReplyDelete
  2. yol --> haha! nak gelak tk tahan..~

    ReplyDelete
  3. isma --> haha!! wan pun bleh bayngkn muka makcik 2.. yang dia kata "JANJI TAU" haha!

    ReplyDelete
  4. mak cik tu..da terdesak`~ haha!

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...