Terpilih! Latihan Khidmat Negara (^_^)

1:14 PM

credit to - Rizwan Ewan

Assalamualaikum semua? dan selamat pagi. =) wan happy sesangat + nerves tahap kucing hutan! haha!.. huhu.. wan terpilih PLKN.. yeah2x!! happy..!!

korang nak tahu. dari semalam lagi wan nak check PLKN ni. tapi tak dapat. maklum la. trafic kat web PLKN ni tinggi sangat. sampai nak masuk pun susah. so, wan pun ambil keputusan nak check pepagi buta ni. masukkan nombor IC je. terus keluar mcm 2.  Tahniah. anda terpilih~ YahoO!! macam berjaya masuk AF la plak (~_~)

takut plak ! (tetiba) maklum la. wan ni kecil je orangnya. bukan mcm orang KL 2. semua besar2xorangnya (please jangan kuning..hehe) ! mmang BETUL2x KKKAAAAUUU la! 

ok la~ kalau korang pun nak check klik kat SINI. buat yang lahir pada tahun 1994 je tau =)

You Might Also Like

2 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...