Artis Dan Penyumbang Kekayaan

1:34 AM

Ibarat melangkah kaki kanan, usaha dan titik peluh dalam arus glamor yang dicurahkan selama ini akhrinya berbalas.

#1.LADY GAGA
Walaupun muncul dalam imeg gila2, namun LADY GAGA tak pernah mengecewakan peminat2nya. Tampi mesra dan mudah didekati merupakan senjata utamanya dalam memenangi hati peminat. Sebanyak lebih kurang USD 90 JUTA (RM286 JUTA) telah diraih oleh LADY GAGA dalam tahun ini.

#2.BRITNEY SPEARS
Biarpun pernah tenggelam dalam kontroversi yang dicipta sendiri, namun BRITNEY bangkit semula dengan kemunculan beberapa buah album dan konsert jelajah. Pendapatannya dikatakan turut melonjak naik melebihi USD 64 JUTA (RM203 JUTA) pada tahun ini.

#3.BEYONCE
Ratu R&B paling laris Hollywood ni bukan je sensasi dalam dunia nyanyian, malah dia juga menjadi buruan beberapa jenama terkenal seperti Nintendo & L'Oreal. Dianggarkan, lebih daripada USD 35 JUTA (RM111 JUTA) pendapatan diperoleh pada tahun ini.

You Might Also Like

4 comments

  1. mcm senang je retis ni buat duit...

    http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/kenapa-aku-suka-kucing.html

    ReplyDelete
  2. hurmmm..ntah la...x minat diorang pun...minat DA(Daniel Adie)...

    ReplyDelete
  3. oooo.. ptut ptut la.. =) hehe..
    DA? huhu..wan tk kenal.. >.<

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...