Sunday, December 25, 2011

Artis Dan Penyumbang Kekayaan

Ibarat melangkah kaki kanan, usaha dan titik peluh dalam arus glamor yang dicurahkan selama ini akhrinya berbalas.

#1.LADY GAGA
Walaupun muncul dalam imeg gila2, namun LADY GAGA tak pernah mengecewakan peminat2nya. Tampi mesra dan mudah didekati merupakan senjata utamanya dalam memenangi hati peminat. Sebanyak lebih kurang USD 90 JUTA (RM286 JUTA) telah diraih oleh LADY GAGA dalam tahun ini.

#2.BRITNEY SPEARS
Biarpun pernah tenggelam dalam kontroversi yang dicipta sendiri, namun BRITNEY bangkit semula dengan kemunculan beberapa buah album dan konsert jelajah. Pendapatannya dikatakan turut melonjak naik melebihi USD 64 JUTA (RM203 JUTA) pada tahun ini.

#3.BEYONCE
Ratu R&B paling laris Hollywood ni bukan je sensasi dalam dunia nyanyian, malah dia juga menjadi buruan beberapa jenama terkenal seperti Nintendo & L'Oreal. Dianggarkan, lebih daripada USD 35 JUTA (RM111 JUTA) pendapatan diperoleh pada tahun ini.

4 comments :

faizulosman said...

mcm senang je retis ni buat duit...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/kenapa-aku-suka-kucing.html

Rizwan Ewan said...

haha!! retis la sngt kn.. =P

Honey Kumicky said...

hurmmm..ntah la...x minat diorang pun...minat DA(Daniel Adie)...

Rizwan Ewan said...

oooo.. ptut ptut la.. =) hehe..
DA? huhu..wan tk kenal.. >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers