Pesanan Penting Buat Follower Blog Rizwan Ewan ♥

2:33 AM

snap by : rizwan ewan

Assalamualaikum??

apa khabar korang semua? sihat? hehe.. ok sekarang wan rasa nk fokus semula kepada blogger.com =) yeah! semangat nk blogwalking ni. hehe..

thanks to pembaca setia blog wan.. semangat blogwalking korang sangat2x wan hargai.. =) thanks tau. wan nk rajin2x update blog ni. tak nak biarkan labah2x bersarang kat blog ni. 

mulai dari saat ni. setiap kunjungan korang ke blog wan. akan di wan balas kunjungan tersebut. wan akan terjah blog korang. =) kalau wan rajin. wan komen kt entry korang. siap sedia.. jeng jeng jeng. hehe

entry sebelum ni wan ada kata nk buat  contest kan? huhu.. nampaknya tak jadi la nk buat contest dlm masa terdekat ni. =)

tapi yang pasti wan akan buat dilain masa. mesti korang pun tak sabar nk join kan. hoho.
sabar.sabar..kan sabar separuh daripada iman. =P

ok la sekian. wan nk blogwalking dan follow back! ~ =)
thanks sudi baca! =) syg korang ~ ~ ~

You Might Also Like

7 comments

  1. kalu nak buat contest jangan lupa announce

    ReplyDelete
  2. ok..ok.. =) dont worry..wan akan announce..hehe

    ReplyDelete
  3. salam kenalan. terjah la blog saye :)

    ReplyDelete
  4. kalau ada buadd contest .. jgn lpew btau .. nux join .. hihihihi :D

    ReplyDelete
  5. ardiana : ok..smua wan gtau..dont worry.. =)

    ReplyDelete
  6. zharif : adlh..secret..mana bley tahu..hehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...