Thursday, December 22, 2011

Pesanan Penting Buat Follower Blog Rizwan Ewan ♥

snap by : rizwan ewan

Assalamualaikum??

apa khabar korang semua? sihat? hehe.. ok sekarang wan rasa nk fokus semula kepada blogger.com =) yeah! semangat nk blogwalking ni. hehe..

thanks to pembaca setia blog wan.. semangat blogwalking korang sangat2x wan hargai.. =) thanks tau. wan nk rajin2x update blog ni. tak nak biarkan labah2x bersarang kat blog ni. 

mulai dari saat ni. setiap kunjungan korang ke blog wan. akan di wan balas kunjungan tersebut. wan akan terjah blog korang. =) kalau wan rajin. wan komen kt entry korang. siap sedia.. jeng jeng jeng. hehe

entry sebelum ni wan ada kata nk buat  contest kan? huhu.. nampaknya tak jadi la nk buat contest dlm masa terdekat ni. =)

tapi yang pasti wan akan buat dilain masa. mesti korang pun tak sabar nk join kan. hoho.
sabar.sabar..kan sabar separuh daripada iman. =P

ok la sekian. wan nk blogwalking dan follow back! ~ =)
thanks sudi baca! =) syg korang ~ ~ ~

7 comments :

♥ Misz Ainie ♥ said...

kalu nak buat contest jangan lupa announce

Rizwan Ewan said...

ok..ok.. =) dont worry..wan akan announce..hehe

S H I T E Q said...

salam kenalan. terjah la blog saye :)

ardiana said...

kalau ada buadd contest .. jgn lpew btau .. nux join .. hihihihi :D

zharif said...

contest pe?

Rizwan Ewan said...

ardiana : ok..smua wan gtau..dont worry.. =)

Rizwan Ewan said...

zharif : adlh..secret..mana bley tahu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers