Saturday, December 24, 2011

No love greater than music ♥


pppeeerrrggh! power gilerr tajuk entry wan kali ni kan..haha!

"TIADA CINTA YANG LEBIH BESAR DARIPADA MUSIK"

bagi wan  ini salah!! >.< ada cinta yang lebih besar daripada musik.. korang nak tahu cinta apa?

"CINTA KEPADA ALLAH S.W.T"

cinta ini merupakan cinta teragung bagi semua umat ISLAM. setakat musik je 2. huhu. tapi kalau ada yang betul2 gila musik. dia setuju dengan tajuk entry wan kali ni. korang amcm..? korang setuju dengan tajuk entry wan or tak? 

sedarlah wahai manusia. kita ni hanya ciptaan Nya. bukan siapa2 pun. jangan nak bangga sangat dengan harta yang korang ada.. jangan nak bangga sangat dengan kecantikan fizikal korang. =) kalau nak bangga 2 bleh. tapi bangga dengan cara yang betul. 

kita merupakan manusia zaman2 terakhir. =') perbanyakkan berdoa agar sentiasa di jauhi perkara2 kemaksiatan. dan berdoa agar diampunkn segala2 dosa2 yang korang pernah lakukan. jangan lupa juga doakan IBU, BAPA, KELUARGA dan UMAT ISLAM.

Pesanan wan untuk pembaca setia blog wan.cuma satu, korang jangan maen nyanyi je. kena tengok juga maksud lagu/musik 2. nanti murtad plak. =.= huhu! 

thanks sudi baca entry wan! =) *nite! ngantk sesangat ~ huhu


H ♥ R

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers