Maafkan aku sayang ♥

3:27 AM


Hye sayang? Maafkan wan sangat2.. >.<

Wan rasa sedih je bila teringat apa yg wan da lakukan kat syg tadi. huhu. sorry ea sayang!! wan syg dan cinta syg sangat2x!! *oops! terlebih sudah..hehe* tak kesah pown if korang tak suka.. =P
abg wan pinjam phone wan pagi tadi. dia kata kejap je.. dia tipu plak. sampai ke petang dia pinjam. huhu. sedih la! 

wan on je phone. banyak mcg dari syg. huhu. T.T maafkan wan ea syg.. wan tahu wan sepatutnya gtau yang wan nk offkn phone. huhu..

ok la. pape pun. thanks syg sebab memahami. hehe. 
I LOVE YOU SYG!! =) 

suke lettew kan? hehe.. muah! muah! muah! 



H ♥ R

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...