Tuesday, December 27, 2011

Malam Seram !

*sekadar hiasan*

Assalamualaikum semua? =) 

korang buat ape 2? hurrmm.. hari ni tak la best sangat kan. yela. dari siang sampai ke malam hujan je. =) bukan kita tk suka hujan. hujan kan rahmat ALLAH S.W.T =) tapi kalau hujan tak ley kuar jalan..wan duk umah je sepanjang hari *da macam anak dara* hehe

Wan nak kongsi cerita la ngan korang. berdasarkan title kat atas 2. huhu.. malam ni seram sangat kat umah wan taw.. huhu. wan takut siot! 

Asyik wan tengah fokus Blogwalking.. tetiba ada bunyi yang seram kat tingkap wan! pastu, ada makhluk terlanggar somethng kt bumbung umah wan.. mak oi ! terkejut sngt.. jantung wan dup dap dup dap dup dap. bulu roma pun berdiri.. >.< ape lagi..wan terus lari ke ruang tamu. my father pun dengar gak bunyi 2. wan dan father wan pegi luar umah. father wan siap bawak parang taw. wan pun seram sejuk je. nak tengok kat luar ape benda 2. kowt2 UFO ke.. *couple wan kata UFO* hehe..

tak de pape pun. fuhhh.. nasib la tak de pape.. >.<

~ ok sampai sini je entry wan ~

thanks guys..sudi bace..wan da ngantk..seram ~ huhu T.T

1 comment :

farhan said...

haha..cite apa ni..ingat cite hantu..tak seram pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers