Orang Indonesia Jangan Hina Malaysia !

11:43 PM


sumber : pages 'kami anti indonesia'

Assalamualaikum semua? wan sangat2 la tidak berpuas hati dengan manusia yang mempunyai facebook bernama

PRAYADIES ARAYASNEIDJER

wan tersangat2 la pantang bila ada orang yang menghina malaysia sesuka hati.! bukan setakat 2 je, sempat lagi dia mengeluarkan pernyataan

"KAMI WARGA ISRAEL DAN AMERIKA SERIKAT MENGUCAPKAN ANJING LOE MALAYSIA"

berdasarkan pernyataan di atas, kita boleh tahu, yang orang 2 bukan orang ISRAEL atau pun orang AMERIKA SYARIKAT. tapi orang 2 adalah orang INDONESIA !

nampak sangat la bahasa kau 2! jangan nak tipu orang malaysia! orang malaysia tak BODOH ! orang malaysia BIJAK ! PANDAI ! korang tak ley nk tipu kami la ! 

wan hanya berdoa..agar satu hari nanti kami diberi hidayah dari ALLAH S.W.T. untuk kembali ke jalan yang benar. huhu.. amin......amin... T.T



p/s : kita orang MALAYSIA jangan la buat macam ni k. buat malu negara je ada rakyat yang macam ni. #PEACE NO WARS !

You Might Also Like

2 comments

  1. tahu x pe... ape nak jd dgn diorg yg mencaci maki org???? Adakah diorg ni mdpt imbalan... kita ni da macam teranaiya.... tak pe doa org teranaiya ni cpt di makbulkan... yg penting kita bersabar je lah...

    http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/kenapa-aku-suka-kucing.html

    ReplyDelete
  2. huhu...2 ar.. kita sbr je la..pasti ada pembalasn untuk perbuatan dorang ni..huhu

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...