The Band Perry

12:44 PM


Saling menjaga hubungan baik antara satu sama lain adalah kunci kejayaan dalam perjalanan berliku yang dilalui oleh The Band Perry

Bukan mudah mencipta nama di atass persada seni hiburan The Band Perry telah bekerja keras sejak 13 tahun yang lalu untuk mencapai kemanisan kejayaan hari ni. Sesuatu yang dibanggakan kumpulan ini adalah sifat kekeluargaan yang tak pernah rapuh dari hari pertama dorang berjuang sebagai anak seni. Keluarga sentiasa menjadi  tulang belakan. 

"Sebagai sebuah keluarga, kitorang tak pernah membiarkan salah sorang dari kitorang mengalah.Ibu  bapa kami merupakan penasihat terbaik" terang kimberly. The Band Perry menjelajah dari satu bandar ke bandar yang lain untuk membina nama da populariti. Kumpulan adik beradik ni terdiri dari Kimberly, 28 Tahun. Reid 22 tahun, Neil 21 tahun. dorang bukan sahaja kumpulan yang terus sensasi selepas satu kemunculan. Sebaliknya, komitmen and disiplin telah mempopularkan tiga beradik ni.

Kegigihan selama 13 tahun akhirnya mula menunjukkan hasil..lima pencalonan dalam CMA/Country Music Association Awards.dah berjaya membuktikan The Band Perry Berjaya menjentik para peminat secara global !

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...