Indahnya Berkawan ♥

10:50 AM

Assalamualaikum Semua? wa.. lama da wan tak update blog kan.. rindu. mm. ok la.wan nak korang layan pic kat bawa ni. =) selamat berpuasa.



wa.. begitu la indahnya berkawan. kita berkawan. pilih la kawan yang baik-baik. dan bukan kawan yang makan kawan sendiri. 2 tak suka. ngee. ok la. sampai sini je. thanks ya sudi baca entri wan yang sangat2x ringkas ini. hehe

You Might Also Like

9 comments

  1. susah nak cari kawan yg baik skrg kn :)

    ReplyDelete
  2. jgn la cari kwn seperti byg2
    bila terang die ade
    biler gelap hilang tah ke mane

    ReplyDelete
  3. :( kawan yg baik dgn saya dah habis blajar, skang saya sorang2 da kat uni




    uhuk sedih

    ReplyDelete
  4. liyana --> btul3x.. sngt2x susah.. jgn trslh pilih sudah..huhu

    ReplyDelete
  5. sue --> setuju sngt2x! cari la kwn yg sntiasa ingin brsama dan mmbntu kita.. tk kita susah ataupun senang..

    ReplyDelete
  6. salam ukhwah

    sekarang nih susah nak jumpa kawan susah senang yang ade skang pown kawan mase senang...

    ReplyDelete
  7. ~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ (nama sape? huhu...) yekw? sbr la ye..cari kwn baru..hehe

    ReplyDelete
  8. huhu..betul2..xsuke kawan yg backstabber..

    eh btw, akak tag wan!! >.<

    http://myrayusreena.blogspot.com/2011/08/contest-kad-raya-by-niesyabella.html

    ReplyDelete
  9. Wan. Ringkas dan padat! :D huhu! Penuh infomasi! Yup...kawan yg sejati susah nak cari~ :'(

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...