Monday, August 15, 2011

Indahnya Berkawan ♥

Assalamualaikum Semua? wa.. lama da wan tak update blog kan.. rindu. mm. ok la.wan nak korang layan pic kat bawa ni. =) selamat berpuasa.



wa.. begitu la indahnya berkawan. kita berkawan. pilih la kawan yang baik-baik. dan bukan kawan yang makan kawan sendiri. 2 tak suka. ngee. ok la. sampai sini je. thanks ya sudi baca entri wan yang sangat2x ringkas ini. hehe

9 comments :

liyanaanayil said...

susah nak cari kawan yg baik skrg kn :)

suriyah'sue'@ bloger said...

jgn la cari kwn seperti byg2
bila terang die ade
biler gelap hilang tah ke mane

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ said...

:( kawan yg baik dgn saya dah habis blajar, skang saya sorang2 da kat uni




uhuk sedih

Rizwan Ewan said...

liyana --> btul3x.. sngt2x susah.. jgn trslh pilih sudah..huhu

Rizwan Ewan said...

sue --> setuju sngt2x! cari la kwn yg sntiasa ingin brsama dan mmbntu kita.. tk kita susah ataupun senang..

anies marniza said...

salam ukhwah

sekarang nih susah nak jumpa kawan susah senang yang ade skang pown kawan mase senang...

Rizwan Ewan said...

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ (nama sape? huhu...) yekw? sbr la ye..cari kwn baru..hehe

myra yusreena said...

huhu..betul2..xsuke kawan yg backstabber..

eh btw, akak tag wan!! >.<

http://myrayusreena.blogspot.com/2011/08/contest-kad-raya-by-niesyabella.html

RAIZAN said...

Wan. Ringkas dan padat! :D huhu! Penuh infomasi! Yup...kawan yg sejati susah nak cari~ :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers