Kereta Paling Cantik (2011)

3:01 PM

Hye semua? mesti korang nak tahu kan kereta paling cantik yang d iktiraf dunia?.. jom layan picture kereta2x paling cantik kat pluto dunia
ASTON MARTIN V12 ZAGATO

AUDI A7

AUDI R8 GT SPYDER

FERRARI 599 GTO

JAGUAR XKR-S

PORSCHE 918 SPYDER HYBRID

p/s --> Fuyyoooo!! smart gila!! semua keta ni mahal2x.. bestnya kalau wan dapat kereta macam kat atas.. satu pun tk pe.da cukup..haha.. kalau korang d bagi pilihan... yg mna satu drpda d atas menjadi pilihan korang?

You Might Also Like

7 comments

  1. cantek..jom tgk gambar kete kat blog jannah jugak..http://akujannahayub.blogspot.com/2011/08/2-rabu-xperlu-kata-apa-apa.html

    ReplyDelete
  2. yekw? sama la..ngee.. smart!!! nak beli.. -,-'

    ReplyDelete
  3. jannah : ok.. :P bnyknya pic keta..

    ReplyDelete
  4. JAGUAR XKR-S pilihan naz! Huhu! smart la wan! >.< eh! cne trail? ok?

    ReplyDelete
  5. PORSCHE 918 SPYDER HYBRID lah!!
    semart woohhh!

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...