KEPUTUSAN RASMI CONTEST AKU & DIA

2:19 AM

Assalamulaikum semua? selamat berpuasa semua.
sorry la. sebab wan lambat mengeluarkan atau mengumumkan pemenang bagi contest aku dan dia ni.
so, sekarang wan nak umumkan. keputusan ini berdasarkan kejujuran wan menilai satu persatu entry para peserta. wan harap. para pemenang boleh PM wan kat FACEBOOK. or klik SINI PM ye or lebih baik add sekali..untuk menebus hadiah.

TEMPAT PERTAMA
                                               
                                                         

BLOG --> CIKGU SURAYA
HADIAH --> TOP UP RM 40 (celcom, digi or maxis) + 1 Award Banner


sekarang time wan guna (www.random.org)
sekali je click dapat 



TEMPAT KEDUA
                                                         
                                                     
BLOG -->PENDAMBA MAWAR (bukan nma sebenar)
URL --> http://pendambamawar.blogspot.com/
HADIAH -->TOPUP RM20 + Banner Awards 




Sila PM wan ye <3

TEMPAT KETIGA

sorry. tempat ketiga. wan belum buat dapatkan keputusannya kat random.org sabo ye. =) hope korang!! <3 hehe dan wan tk sempat nak buat banner awards utk tmpt ketiga ni. nnti wan buat. <3


minta maaf sangat2x.. tuan belog tengah EXCEL (percubaan SPM)

DOAKAN TUHAN BELOG DAPAT MENJAWAB DENGAN TENANG YE <3 amiinnnn....

You Might Also Like

2 comments

  1. thnks ewan... :)
    nnti pape, kak pm :)

    ReplyDelete
  2. ok akak :D dont wory..wan tk cepat lupa..hehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...