Jom Buat Projek Di Dapur !

4:26 AM

Assalamualaikum semua? wan baru je berbuka puasa. terus nak update blog. takut berhabuk blog ni. haha! maklum la. blog wan ni pantang tak update.kalau tk update konfom rank alexa menurun. ish! benci! tak suka! 

Tadi siap berbuka puasa dengan family (mama and papa). terus wan g bilik nk update blog. mama kata 
"nanti jangan lupa basuh/cuci pinggan ye"
-,-' adui! lelaki pun tak lari dari kerja cuci pinggan ni.
wan pun jawab. ok mama! beres! hehe.

lepas je wan update entry ni. wan pegi cuci pinggan =)

KELEBIHAN LELAKI YANG PANDAI CUCI PINGGAN/PIRING
1.Lelaki ni sorang yang rajin.
2.Pembersih. yekw? maybe la kowt =P
3.Isteri tak banyak susah. (maklum la suami bantu cuci piring)

ok la ! oink2x. . wan nak g dapur buat projek dengan c piring dan gelas..wakakaka. =)

You Might Also Like

10 comments

  1. hahahaha...lawak2...ssh sgt ke nk basuh pinggan??wakakakak

    ReplyDelete
  2. adoi , basuh pinggan dulu la baru update blog .
    Kat umah aku memang dah jadi amalan basuh pinggan sendiri , tak kira la lelaki ke perempuan ke :)
    Jom Singgah Blog Zakwan :D

    ReplyDelete
  3. syazana --> haha! tipu je...tk kena suruh pun wan cuci punya =)

    ReplyDelete
  4. zakwan --> sama la :P hehe. . tpi. . wan suka bantu mama.... tk suka tngok mama or papa basuh pinggan..

    ReplyDelete
  5. uih rajinnya,bakal mak mentua mesti suka . haha

    ReplyDelete
  6. hehe..yela 2 :P hrap2x mcm 2 la..hehe

    ReplyDelete
  7. hahahaaa..rajinya anak mama..boleh jadi calon suami nie :)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...