Sunday, August 21, 2011

Jom Buat Projek Di Dapur !

Assalamualaikum semua? wan baru je berbuka puasa. terus nak update blog. takut berhabuk blog ni. haha! maklum la. blog wan ni pantang tak update.kalau tk update konfom rank alexa menurun. ish! benci! tak suka! 

Tadi siap berbuka puasa dengan family (mama and papa). terus wan g bilik nk update blog. mama kata 
"nanti jangan lupa basuh/cuci pinggan ye"
-,-' adui! lelaki pun tak lari dari kerja cuci pinggan ni.
wan pun jawab. ok mama! beres! hehe.

lepas je wan update entry ni. wan pegi cuci pinggan =)

KELEBIHAN LELAKI YANG PANDAI CUCI PINGGAN/PIRING
1.Lelaki ni sorang yang rajin.
2.Pembersih. yekw? maybe la kowt =P
3.Isteri tak banyak susah. (maklum la suami bantu cuci piring)

ok la ! oink2x. . wan nak g dapur buat projek dengan c piring dan gelas..wakakaka. =)

10 comments :

kunci locker said...

hahahaha...lawak2...ssh sgt ke nk basuh pinggan??wakakakak

Rizwan Ewan said...

tk ssah pun :P mls je..huhu

syAzAnA said...

haa. itu pun bru lepas kena suruh. hehehehe.


Macam ni ke seorang pemimpin? iskk!

Mohd Zakwan said...

adoi , basuh pinggan dulu la baru update blog .
Kat umah aku memang dah jadi amalan basuh pinggan sendiri , tak kira la lelaki ke perempuan ke :)
Jom Singgah Blog Zakwan :D

Rizwan Ewan said...

syazana --> haha! tipu je...tk kena suruh pun wan cuci punya =)

Rizwan Ewan said...

zakwan --> sama la :P hehe. . tpi. . wan suka bantu mama.... tk suka tngok mama or papa basuh pinggan..

mira madihah said...

uih rajinnya,bakal mak mentua mesti suka . haha

Rizwan Ewan said...

hehe..yela 2 :P hrap2x mcm 2 la..hehe

syazu said...

sempattt...

Adylia Qarissa said...

hahahaaa..rajinya anak mama..boleh jadi calon suami nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers