Lelaki Terhangat Di Pasaran !

5:52 AM

Hye Semua? dorang adalah antara artis yang paling dekat di hati para peminatnya. Tak keruan jadinya peminat dorang dengan aura tersendiri yang dimiliki.
Dafi
Di kala rakan2x seperjuangannya masih tergapai-gapai mencari hala tuju, Dafi berjaya mencipta tapak yang kukuh dalam industri hiburan tempatan.

Aaron Aziz
Penampilannya yang macho dengan suara ala2x romantik itu berjaya mencairkan hati sebilangan wanita.haha Apatah lagi setelah dia membintangi beberapa buah drama yang meletup!

Sam Shahiezy
Dipuja ramai oleh peminat lelaki & wanita kerana dorang kagum dengan lakonan dan sikapnya yang bersahaja.

Remy Ishak
Bermula dengan sekecil-kecil watak dalam drama sehinggalah ke duta produk, Remy sentiasa menduduki carta teratas dalam hati peminat2xnya.

Shah Jazle
Shah Jazle harus berterima kasih pada drama-drama lakonannya kerana ia berjaya mengharumkan namanya dalam industri hiburan kita

Shahir
Biarpun di hempas pelbagai "badai" kontroversi, namun Shahir masih boleh berbangga kerana peminat2xnya setia menyokong kariernya dari belakang.


p/s --> sorry sesangat. calon lelaki terhangat di pasaran terkurang seorang. kalau korang nak tahu. lelaki terhangat di pasaran yang belum di senaraikan adalah pemilik blog ini..haha!! =) jangan jealous =P

You Might Also Like

4 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...