Bunuh Diri Kerana Bosan !

5:23 AM

SENYUM SIKIT..WAN NAK SNAP GAMBAR PARA PEMBACA..1..2...3... =) DONE! TAHUN DEPAN BARU PICTURE KORANG SIAP.. =.="


hye semua? anda bosan? nak tahu tips hilangkan bosan? beri masa untuk wan ceritakan kat korang cara menghilangkan bosan ni..bosan ni bahaya..silap hari bulan bleh bunuh diri..sbb bosan duk umah sorang2..hahaha..sobsob ok.. >.<


Salah satu cara menghilangkan bosan adalah dengan membaca "AL-QURAN" . . selain itu cara menghilangkn bosan adalah dengan "MEMBACA" . . bukan membaca tips2 kecantikan..tapi membaca maksud2 ayat "AL-QURAN"...


menghilangkn bosan sambil dapat pahala ! :) korang nak kan dapat pahala? siapa la yang tak nk 2 memang rugi.. =.="


kalau korang tak nak pahala... ada cara lainnya plak.. tapi rugi lorrhh..tk dapat pahala..


CARA MENGHILANGKAN BOSAN :-


1.LOMPAT ATAS KATIL SAMPAI PENGSAN..


2.NYANYI SORANG2 SAMPAI TEKAK BERDARAH..


3.LAYAN TWITTER + FACEBOOK SAMPAI LEBAM..


dan ada satu cara paling mujarab sejak turun temurun! korang nak tahu apa??


*TIDUR* >.< hahaha!! cuba korang tidur? knfm tak bosan kn? hehe..


SEKIAN DAN TERIMA KASIH..thanks kerana sudi membaca tips2 hilangkn bosan.. :) jangan bunuh diri sudah.. 

You Might Also Like

6 comments

  1. hahaha..cara pon pelik2 je ye hilangkan bosan..
    update blog pon boleh hilangkan bosan juga...

    ReplyDelete
  2. haha!! xD wan pum rase cara 2 tersangt2 la pelik..huhu.. :')

    try la klau berani..? ;) hehe

    ReplyDelete
  3. aktiviti favorite - karaoke dlm bilik sekuat yg boleh sampai keluar anak tekak.baru thrilled!;P

    btw,tq singgah blog ;D
    ohh berat eh?sorry lah.myb sbb gmbr bergerak tu kot buat jd berat..;D

    ReplyDelete
  4. azza nk try yang l0mnpat atas katil cmpai pengsan tuh . mcam BEST ! :D

    ReplyDelete
  5. hohoh...adam memang terbaik! i like!! hahaha... nk try jugak larrhh mcm 2.. xD

    ok..sama2..tq jgak sudi singgah blog wan.. :)
    yups..berat..wan guna brodband jeee..huhu..maybee.. :') kurangkn gadget..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...