SHERA ANTI SABAHAN ?

11:30 AM

hye semua? mesti korang tertanya2 kn..knpa tajuk entry wan mcm 2.. ;) korang layan je pic2 kat bawa ni..wan telah print screen kn utk tontonan korang semua..

semua ni berlaku kat twitter.. :) wan tk de niat ok nk kata dia anti sabahan ke tak..korang bace jeee....

laaayyyyaaaannnnnnnnnnnnn.........


wan snap awal2.... :)  tengok 2 "CIPTAAN TUHAN"..nmpk sngt mcm dia permainkan dan memperburukkan TUHAN 2 kn..huhu.. selepas beberapa minit dia change nama dia..


waahh! kemain cepat dia change nama..dari "CIPTAAN TUHAN" ke  "KAKI MEMAKI"


ok la.....malas nk ckp panjang..sekiannn..


P/s : Shera maafkan aku kalau aku ada buat salah.. tapi tak semua org sabah yang mcm dalam fikiran kau 2...mungkin ada budak2 sabah yang tak de otak memburukkan semenanjung..tapi wan tak pernah memburuk2 kn semenanjung..sekalipun tak pernah! wan bersyukur sngt sabah join malaysia... hurrmmm.. 

You Might Also Like

2 comments

  1. dis gurl memang senget larh ewan .. kat bl0g memane p0n emang dah kec0h ... :/ . ape tah yg dy saket ati kat 0rg sabah . please larh .... jgn ase diri tuh macam bagus ! kan setiap ciptaan ALLAH tuh ade baiknye .. :) .. kesimpulannye .. jgn dilayan ..=,=

    ReplyDelete
  2. oooo..yekw? ptut la...wan tk thu pumm..huhuu.. =.="

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...