syampoo terbaik untuk meluruskan rambut

9:00 PM

Assalamualaikum semua? ^^

korang buat pe? hehe.. jom singgah jap kt blog wan ni..layan picture terbaik  dari ladang anggur ! hahah

zaman sekarang ni..ramai yang mencari syampoo yang bleh buat rambut lurus..mcm baru balik da saloon..tapi ade je yang tak kena..kadang2 lurus kejap je..pastu kembali seperti yang asal.sobsob..

Layang Pic kat bawa ni..sebelum dan selepas penggunaan 
syampoo "SEDA" >.<


GUNA JARI PUM BLEH..HAHAHA

macam mna ok tak? korang berminat?? kalau berminat nak beli syampoo ni or nak jadi pengedar?? sila call di talian "1111" . . hahahaha xD

SEKIAN ^^



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...