Tutorial : Baring sambil dengar lagu LADY GAGA

8:14 AM

CREDIT TO PACIK GOOGLE

Wink Wink ! mesti korang nak tahu tutorial Baring sambil dengar lagu LADY GAGA kan? haha!!
senang je tutorial ni...

senang je tutorial ni....hanya 3 langkah asas yang perlu buat..
korang ikut langkah2 yang wan akan ajarkan kt bawa ni..hehehe =P

Langkah 1 : Baring kat katil korang, *jangan baring meniarap* kalau tk thu meniarap 2 ape..sila google :)
Langkah 2 : Ambil phone or iphone korang..
Langkah 3 : Play Mp3 = Lagu Lady Gaga Bad Romance..

ok siap! mcm 2 je tutorial 'Baring sambil dengar lagu LADY GAGA"


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...