Dia Miliku ♥

7:41 AM

CREDIT : GOOGLE
Assalamualaikum semua? wan nk cite2 ngan korang la. wan bosan. huhu. entry wan kali ni bertajuk "Dia Miliku" :) korang nk tahu siapa org yang wan maksudkan 2? hehe.. mne bleh.. =P secret la..hehe..nnti bila tiba masanya..wan gtau 1dunia siapa yg maksudkan "DIA"... hohoo.. =)

wan syg dan cinta dia sngt2!! tk bleh d terangkan mcm mne cinta dan syg wan kt dia..tersangat2 syg dan cinta kowt...tanpa dia wan tk ley hdup..huhu..

wan nak dia org  yang terakhir wan cinta dan syg! :) korang doakan kebahagian wan dan dia ea.. :)

Amiiiinnnnnn...................................... ♥

thanks sudi bace smpai habis..hehe.. jgn lupa klik "LIKE" ♥


You Might Also Like

2 comments

  1. amin.... akk doakan. sape dia tu? hehe beruntung giler

    ReplyDelete
  2. eh sape tue?? wahhhh untung la si dia tue..>_<

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...