Saya Hampir Dirogol dalam bilik sendiri

6:23 AM

Assalamualaikum semua? wan harap korang sanggup mendengar kesedihan wan apabila hampir dirogol dalam bilik sendiri..perkara ni baru je berlaku beberapa minit setelah wan onkan webcam wan..untuk bergambar..

JOM LAYAN PIC KAT BAWA NI

1.Mood Bergambar muka control ayu dalam handsome tahap dewa ! ^^ haha

2.Wan saje bagi ruang kat kawan wan ni untuk dia bergambar.. *busy body betul* =.="

3.Secara tiba2 kawan wan c domo ni mengganas tetiba dia gigit belakang wan! i'm so sad *nanges*

4.Dia telah meraba wan tanpa wan relakan ! *aku dicabul*


Ok.. sedihkan cite 2..hahaha xD korang tergelak? haha.. klau tak buat muka blurrr... =.=" btw, thanks guys sudi layan cerita + pic2 wan..haha xD selamat berblogging semua ! :)

You Might Also Like

29 comments

  1. mengade ngade . btw , lawak . buat ecah tersenyum . thanks wan :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. dasyat kowt kena rogol ngan domo..huish xtahan ..;p

    ReplyDelete
  4. adoyai . engatkan kene rogol betol betol la tadi . hahaha :)

    ReplyDelete
  5. wan ecah : haha!! lawakkn..hehe.sama2 cik ecah ^^

    ReplyDelete
  6. Mohd Faiz Mazlishah : euwww.. :'3 geli eh? hahaha

    ReplyDelete
  7. Rozuan Ismail : haha! sobsob.. :')

    ReplyDelete
  8. MohdHaz : abg nk kena rogol mcm wan jgak? :P ape lorh abg ni! hehe

    ReplyDelete
  9. amirahanani : haha!! dasyat sngt.. :') sobsob! tk nk daaaa...

    ReplyDelete
  10. najibah(';: haha..saje bgi kejutan..hahaha xD

    ReplyDelete
  11. CekbOlat-bOlat : lomo? cik bolat salah! domo la! =.="

    ReplyDelete
  12. SAYA BUKAN SAMDOL : haha! malunye wan.. :') burok je muka wan..ahahaha

    ReplyDelete
  13. kesiannnnnyeee kenee rogoll ngn domo :P bhahahaa :D buat lawakk laa wann ni :P

    ReplyDelete
  14. ❤eryn farina❤ hahah!! kesiankn..huhu... :') mcm tk caye je kena cabul..hahaha

    ReplyDelete
  15. �MiS AyA� : tahniah? =.=" hahahahha

    ReplyDelete
  16. baru semangat nak baca, ehheee~~

    ReplyDelete
  17. untoldhistory : hahaha! :P :P tau tkpe..mmang lawak :3

    ReplyDelete
  18. Sis Lurve : hahaha! nape plak bru smngt nk bace? :O

    ReplyDelete
  19. muka tak feeling sgt, kahkahkah

    ReplyDelete
  20. muka tak feeling sgt, kahkahkah

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...