I'm Not Your Doll !!

1:18 PM

CREDIT TO PACIK GOOGLE

I'm not your doll la macik!!! sengal jee..huhu.. >.< wan nk cite2 ngan korang ni.. ada macik sebelah umah aku ni.. nama dia zaya *bukan nma sbenar.. 

Dia selalu je suruh + menyuruh wan.. da macam wan ni tukang gaji dia! dia kn ada anak..sruh la anak dia 2...wan plak yang d sruh..klau d bagi gaji tk pe jgak..hehe.. =)

1.pegi beli barang kat kedai.. =.="
2.jaga anak dia..
3.dan banyak lagii..................................

wan rase nk bagi macik 2 notis la..notis pemberitahuan yang wan ni bukan pembantu rumah + orang gaji dia! ngoooookk!!

ok... >.< take care macik! lepas ni..klau nk buat pape..pegi buat sendiri..mls da nk bantu..lalalla ~



You Might Also Like

2 comments

  1. mak cik tue berkenan kat wan nak jadikan menantu la tue.. hehehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...