Sunday, February 5, 2012

You Lost The Game !

CREDIT : TUMBLR.COM
*wink* *wink* kemain lagi ea tajuk entry wan kali ni.. hehe.. =)

wan nk cite ngan korang ni.. ade org 2 duk mengata wan.. dia dengan kawan dia sama je..duk mengata wan.. huhu.. tk pe..tk pe..

kalau korang tk de dengan aku sekali pun..aku tak mati lorhhh... haha! aku boleh maju jaya dengan hidup aku sendiri..aku tak perlu jadi org yang kurang suka..aku cuma nak jadi diri aku sendiri.. 

kalau nak jaga hati kau je buat pe... macam la kau 2 jaga perasaan aku ni kn..aku kecil hati jgak dengan sikap kau kdang2..suka menindas org yang berada d sekeliling kau...

tak pe..dosa2 kau selama ni aku da maafkan..dosa kawan2 kau pumm aku da maafkan.. =) aku tak suka berdendam..

kau urus la diri kau sendiri ea kawan.. take care...


3 comments :

niDa said...

prob ngan kwn mmg selalu jadi... nak tak nak kite kene bersabar je kan... so, sabar je la...

Rizwan Ewan said...

huhu.. :') sedih sngt bila prblmm dngn kwn ni..susah nk trima...sedih je rasenya...

mmang wan kena trima + sbr je.... huhu

emy|farid said...

knp?knp?

sabar ajelah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers