Maksud Di Sebalik Mimpi ?

1:35 PM

CREDIT TO MACIK GOOGLE
HYE HYE HYE? mesti korang nk tahu apa maksud di sebalik sebuah mimpi kn? wan pun teringin jga nk tahu..  mana la tahu mimpi menjadi kaya.. hehe.. =)

Mimpi : Mimpi berlaku apabila kita tidak membaca doa tidur dan otak kita memikirkan sesuatu sebelum tidur..itu menyebabkan benda yg kita fikir 2 menjadi sebuah mimpi.. >.< haha! mcm putar belit je ayat wan 2 kn..buat2 faham je la ea..muahaha

Sweet Dreams : mesti korang pernah dengar ucapan "sweet dreams" dari sesiapa sahaja..kn? tipu la klau tk pernah..hehe.. :) 

Nightmare : nightmare ni bukan nama cartoon yang wan maksudkan..nightmare ialah mimpi ngeri...korang suka tak mimpi ngeri2? :) wan tak suka langsung!! haha~~

Namun semua mimpi kita tak boleh percaya!! :) kerana, mimpi ialah permainan tidur semata-mata.. :)


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...