I don't care too much for money, money can't buy me love ♥

5:50 PM

CREDIT TO TUMBLR

Assalamualaikum semua? hehe.. macam semangat je tajuk entry wan..actually wan nk share story2 ngan u oalls semua.. wan tersangat2 la bosan tahap dewa..

bawa la wan pegi dari umah ni..huhu~~ bosan seeeyyhh!

untung la korang yg da ade kerja..huhu..ataupun buat lesen time cuti ni..wan tk de buat pe..duk umah je...hoho.. 

nanti klau korang da gaji, jgn lupa sponser wan ea..huhu.. klau da dpt lesen..bleh la kita jln sesama..hehe

korang jangan isau..t wan sponser....

eh..pa benda yg wan merepek ni..huhu..  >.< Back To The Topic!!

duit bukan segalanya kt dunia ni..memang duit 2 penting...tpi duit tk bleh cinta.. :) korang setuju tak? klau korang tk setuju siap korang *amik parang* haha

duit penting utk kebendaan kt dunia ni je..tapi cinta sejati tk perlukan duit yang beriban2.. 
*ok sila muntah* =.=" 

kadang2 kita terlalu memandang duit kn..? klau tk de duit..tk nk couple dngn org 2..hoho.. korang jangan buat mcm 2..tak baek utk kesihatan mental + fizikal.. bercinta la dngn ikhlas + setia + jujur.. :)

kadang2 cinta bleh lahir dngn sendirinya..bila kita ikhlas mencintai org 2.. :)

"Duit bukan segalanya"

SEKIAN

You Might Also Like

2 comments

  1. yes...money can't buy love...tp no money no talk..cmne tu??hehehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...