Monday, July 30, 2012

Cerita Tentang ExCouple Dengan Couple Baru


hye semua? baru wan tahu bagaimana rasanya sakit hati ini bila couple kita cerita tentang excouple dia. terase macam tergugat iman dan kekuatan diri. huhu. dulu wan tak tahu pun macam mana rasanya sakit hati bila kita cerita tentang excouple kita dengan couple kita yang sekarang.

ni belum lagi couple yang sebenar. cuma crush. crush ni plak cerita tentang excouple dia. sedih2. seolah2 couple dia lebih "OK" dari kita kan? kalau wan cakap jew mmang korang tak akan faham. tapi bila korang berada dalam keadaan ni baru korang akan rasa betapa sakitnya hati ini. huhu.

cisss! enta pape jew wan ni kan. wan cuma nak nasihatkan. bila korang bersama or tengah mcg ngan couple korang. korang jangan la sebut pasal excouple korang. kerana ianya sangat menyakitkan. huhu. cerita la pasal yang lain dari topik excouple :) sekian !


2 comments :

Rai said...

cakap je la dgn dia..jangan cerita pasal ex dengan awak..lgpun dah berlalu kan..nak cerita buat apa lagi..

Rizwan Ewan said...

huhu..tk mampu nk ckp..cuz, hari 2 wan pun cite ngan dia tentang ex wan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers