Tuesday, July 24, 2012

I'M CRYING?


I'm Crying?? no.. i'm not crying.. I'm just sad.. #OhMyEnglish ! hahaha! aku tak tahu nak cakap macam mana lagi kali ni.. mataku telah d landa ombak tsunami tak henti2. sebenarnya aku teringin nak buka tabung menderma air mata. :') aku terlebih air mata. aku nak derma air mata aku ni. aku tak nak ada kesedihan lagi dalam diri aku ni.! 

cukup la selama ni aku bersedih. selama ni aku berpura2 happy. padahal aku langsung tak happy ! aku cuma nak orang d sekeliling aku bahagia tengok aku happy. tapi aku sendiri yang makan dalam. k fine ! =.=" aku da tak nak jadi seorang hipokrit atau menjadi orang lain untuk seseorang. aku nak jadi diri aku sendiri la mangkuk ! 

eh! eh! aku da tak terkawal. sorry guys. maafkan aku. aku cuma nak luahakan kemarahan aku ni. cecececeh.. hehe.. aku nak buat diri aku gelak. aku nak happykan diri aku sendiri. nak harapkan orang lain mmang tak la jawabnya. huhu. :)

SEKIAN DAN TERIMA KASIH KERANA SUDI MENDENGAR SEGALA KATA CACIAN SEBAGAI MELEPASKAN KEMARAHAN + KESEDIHAN DALAM HATI ! muehehe ;)

2 comments :

buatbest said...

Ayat ats tu mmg terbaek..hohoo~

Rizwan Ewan said...

hahaha!! ayat tak tersusun 2..dalm emo..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers