Hari Pertama Bersahur

2:05 PM



Assalamualaikum dan slm 1malaysia semua? lihatlah betapa gigihnya aku nak update subuh2 buta ni.. :') actually, aku ngantuk sesangat..sebab dari semalam lagi aku belum tidur..haha.. semangat nak sahur la katakan.. :) 

hari ni menu sahur sedap.. ayam masak rendang + telur rebus + ayam masak santan.. sedap sangat2.. tapi apa pun menu sahur kita hari ni..kita patut bersyukur.. sebab ada lagi yang langsung tk makan or tk dapat makan apa yg kita makan 2.. :') bersyukur apa yg ada.. puasa ni kena la bersederhana k.. 

menu kat rumah aku sedap sebab lauk kenduri puasa tak habis lagi..mak masak banyak..hehe.. ok la guys.. sampai sini jew.. aku nak sambung melayan niat mataku untuk berehat..haha.. ;) 

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...