Saya nak menjadi seorang pereka fashion

8:44 AM

hye semua? saya nak kongsi beberapa perkara menarik yang saya suka. rasanya. saya ada menyimpan cita2 untuk menjadi fashion designer. bestnye kalau hajat tercapai. hihi. actually, saya suka menjadi seorang pereka sebab mak saya seorang fashion designer. mak saya boleh jahit pape baju jew yang korang nak. tapi tak bertaraf antarabangsa pun.. :P

berikut saya nak tunjukkan beberapa contoh lakaran yang saya suka tengok..




macam mana? cantikkan? bagi saya sangat2 cantik. maksud saya kreatif. saya tak mampu kowt nak lukis secantik 2.. untunglah sape boleh lukis macam kat dalam gambar ni. :')

okay! terima kasih sudi bace.. <3

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...