Gambar Zayn Malik Yang Memalukan

9:02 AM

Korang Kenal dengan zayn malik tak? mesti korang da kenal dengan zayn malik kan. alaa. salah seorang penyanyi kumpulan one direction 2. kalau aku cakap banyak pun mesti korang tak kenal jugak kan. hahaha! pic kat bawah ni la zayn malik yang menjadi kegilaan ramai para wanita d malaysia.

Zayn Malik
Amboi!! handsome plak dia ni dari admin blog ni.. jeles seh! tak pe. nanti suatu hari nanti aku pasti lebih handsome dari dia ni..bhahahaha.ok..back to the topic asal ! korang mesti nak tengok pic zayn malik yang agak memalukan. gambar ni wan yang snap sendiri. *tipu jew..muehehe


Taaadaaaaaaaaaaaaaaaaa! ni la gambar zayn malik yang memalukan 2. ciss! dia duk sedap2 menggaruk ada plak paparazzi snap pic dia dari belakang. awal2 da malu..huhuhu.

k la guys. I'm no idea right know. #OhMyEnglish ! :3

SEKIAN ~

You Might Also Like

4 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.