Luar Keras, Dalam Lembut.

10:35 PM

Dalam keras, dalam lembut ? mesti korang tertanya apa yang di maksudkan dengan tajuk kita 2..bila korang baca tajuk entry kali ni..korang dapat pape gambaran tak? bagi saya.. saya dapat gambaran yang sangat2 jelas.. *jelas la sangatkan.. >.< tanpa membuang masa lagi.. gambaran yang terpapar dalam otak saya ialah
l
l
V
buah kelapa "Luar Keras, Dalam Lembut"

betul kan?? korang pun dapat gambaran yang sama kew?? *nampak sangat korang tipu.. sebenarnya bukan itu yang nak saya bincangkan pada hari ini.. yang saya nak bincangkan ialah


"MENDERMA DARAH"

korang pernah tak menderma darah? saya da pernah menderma darah sekali.. *lepas ni kalau ada jodoh dengan jarum derma darah..rasanya nak derma lagi..haha..

saya menderma darah kat kem princess haliza, sepang, selangor. :) ramai yang menjadi saksi saya telah menderma darah sebanyak 450ml.. *kau ada??..

selain itu, ketika jurulatih2 bertanya soalan sape nak derma darah.. ada sekelompok manusia yang takut menderma darah.. sedihnyee.. badan jew segak, bermuscle.. tapi "PENAKUT" nak derma darah! hahaha!! malunyeee.. 

walaupun saya seorang yang lembut *lembut sikit.. saya berani untuk menderma darah.. :)

Darah Saya Jenis "O"

derma darah boleh menyelamatkan nyawa


sekian dan terima kasih ^^


You Might Also Like

2 comments

  1. bagusya...nini tak pernah derma darah dan tak tau darah apa...haha

    ReplyDelete
  2. yekw? tk pew..nnti ada masa try la derma darah.. :)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...