Dalam diam jatuh cinta

7:31 PM

yeah! it's true.. :3
Bang Bang Bom ! hehe. hye? hye? hye? d sini ingin wan nyatakan. jatuh cinta dalam diam mmang selalu berlaku d kalangan abg angkat, kakak angkat, adk angkat dan terangkat2. haha! tak perlu kita mencari statistik pernyataan wan 2 betul ataupun tak. kita boleh lihat orang d sekeliling kita ataupun kawan , saudara dan keluarga kita mengalami perasaan jatuh cinta secara mengejut. haha.wan bukan pakar cinta. tapi rasanya wan merasai perkara tersebut. dalam diam jatuh cinta. ooohhh myy gucci ! macam mana nak halang perasaan ni. da terlewat untuk wan mengundurkan diri dari perkara ni.

Perasaan wan semakin hari semakin bertambah jatuh cinta kat dia. wan ada bgtau kat dia. cukup sekadar menjadi abg dan adk. tapi tak caye plak. wan jatuh cinta kat orang 2. huhu. pernah suatu hari 2. wan mencuba nak melupakan dia. wan block dia kat twitter, unfriend dia kat facebook dan tak angkat call dari dia. *bukan merajuk. dan apabila dia text yang dia sygkan wan. terase macam cair seluruh badan. hahaha! melting la katakan. :3 tapi. enta la. wan pun kadang2 tak faham dengan perasaan wan ni. tapi yang pasti dalam diam jatuh cinta mmang terase sangat2. 

Wan tak nak ada perasaan cinta yang hadir dalam perhubungan wan dan dia. tapi wan sendiri yang melahirkan perasaan cinta 2. huhu. apa pun tak boleh. =.=" wan akan simpan perasaan ni sampai bila2. bila wan tengok dia tweet2 dengan someone terasa amatlah jeles d situ. tapi wan tak dapat nak halang. wan tak nak memaksa. cuma berdoa agar suatu hari dia akan sedar yang wan cintakan dan sayang dia sangat2. sekiranya d beri kesempatan. teringin jew wan ucap "I LOVE YOU" kat dia. tapi malu lorhh. dia ada bgi tau kat wan. apa yang penting sekarang sambung study. baiklah ! wan akan sambung study. dan belajar bersungguh2 demi masa depan wan + masa depan kita bersama.. hahaha!!

Kesimpulannya, Dalam diam jatuh cinta bukan sesuatu yang menyeronokan. tapi kadang2 ia membuat kita lebih matang dari segala aspek. percaya atau tidak terpulang kepada diri individu itu sendiri. :) Sekian dan terima kasih.

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...