Melawat Ke Harbour Mall, Sandakan, Sabah.

2:31 AM

post entry baru selagi mampu. itulah selogan saya pada hari ini untuk meneruskan entry terbaru. haha! tetiba jew idea saya datang mencurah2 ke ladang gandum. huhu. entry kali ini plak saya nak menceritakan bangunan terbesar di sandakan sabah. bangunan ni baru jew siap d bina awal bulan ini. actually, bangunan ni tak la sebesar mana pun kalau nak d bandingkan dengan menara2 yang ada kat dunia ni. tapi bangunan ni menjadi kebanggaan penduduk sandakan. 

sebab bangunan ni bangunan terbesar kat sana. kat sana banyak menara tapi tak besar, setakat 2, 3, 4 tingkat. tapi kali ni memang bertingkat2. memang da lama penduduk sandakan menantikan tempat shopping yang besar macam ni. siankan. harap2 lepas ni lebih banyak tempat shopping yang besar macam ni d bina kat sandakan. penduduk sandakan pun semakin bertambah setiap tahun. tak mampu kowt tempat2 shopping kat sandakan ni menampung jumlah bilangan penduduk sandakan. :') huhuhu..

Plan Harbour Mall

Nampak macam kecil jew mall ni kan. tapi tak pe. janji da ada tempat shopping. lol! hari 2 saya sempat jugak melawat bangunan baru ni. memang official da bukak. cuma kedai tak banyak lagi. baru beberapa kedai jew bukak. yang lain dalam proses menambah / upgrade. :)

Harbour Mall, Sandakan, Sabah
Taadaaaaaaaaaaaaaa! ni saya snap secara dekat. ohmy! sakit kepala la plak nak pandang atas. huhu. besar la jugak harbour mall ni. saya berharap. cepat la siap sepenuhnya tempat shopping ni. tak sabar nk hangout ngan kawan2 kat sini. insya'allah kalau ada rezeki mmang aku nak sponser kawan2 shopping kat sini. ;) 

ok. sekian terima kasih ^^

You Might Also Like

4 comments

  1. wh..nice la sandakan skrg....looking towards bercuti sana lagi =)

    ReplyDelete
  2. shopping sikit2 jew pun.. ;) mmang sandakan da bnyk maju..hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal . Sy org baru dr Sndkn . Jmpt jalan2 ke blog sy

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...