Cerita Di Kem Princess Haliza, Kumpulan 2, Siri 9/2012 / Episod 1

9:07 AM

Assalamualaikum ? Salam Sejatera ? dan Salam 1Malaysia ?
Malaysia Boleh!!!!! 

semangat aku nak update blog memalam buta yang sunyi sepi ni.. aku tak sabar nak kongsi cerita PLKN ngan korang semua.. hari pertama aku kat kem 2..aku betul2 tak nak berada kat dalam kem 2.. *maklum la tk de kawan lagi..

selama seminggu aku duk termenung2 dan terkira2 bila nak habis PLKN ni..huhu..kawan aku sorang pun siap bersedih2 nak balik..aku pun terjoin sedih.. huhu..sebagai kawan kepada kawan aku 2..aku bagi la kata2 semangat.. agar dia ada semangat nak stay kat kem 2 selama 2bulan lebih.. *sebenarnya semangat aku pun bukannya kuat sangat.. hehe

selepas beberapa minggu berlalu..dan masuk kelas.. baru terasa keseronokan berada kat kem princess haliza 2.. banyak perkara baru yang kami pelajari dalam kelas CB.. banyak sangat2.. salah satu yang kami pelajari kat kelas CB 2.. cara membuat pilihan yang betul dan membina jati diri.. 

sejak dari 2..kami terasa happy berada kat dalam kem 2..happy sangat2.. *kanak2 ribena la katakan..hahaha

ok la guys.. korang layan la pic kat bawa ni.. banyak lagi aku nak cerita pada episod yang akan datang..hahaha!! 
3 jejaka melayu. kat muzium istana lama.

Sekian dan Terima Kasih..! ^^



You Might Also Like

2 comments

  1. adik aku pun baru je habis PLKN kat AIR KEROH MELAKA...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-kisah-bermula.html

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...