kenapa pelik semacam jew?

5:40 AM


Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua? :) korang perasan tak. semua entry wan yang latest2 ni semua panjang. penuh dengan pelbagai kata2. korang perasan tidak? mesti korang perasan kan. sebenarnya, dengan cara ni jew wan dapat hapuskan perasaan cemburu dan sedih wan. rupanya ada jugak kebaikan perasaan cemburu dan sedih ni. kebaikan yang paling jelas ialah, bila wan cemburu ataupun sedih wan akan menaip sebuah entry. dan apa yang perasan, semua entry yang wan buat ketika cemburu dan sedih semua panjang2 belaka. hebatkan kuasa perasaan cemburu dan sedih ni bila kita tahu manfaatkannya. :)

Bila korang tengok entry wan panjang semacam jew 2. bermaksud ketika wan menaip entry tersebut wan cemburu atau sedih ketika itu. :') bagi wan hanya dengan menaip. wan merasa seolah2 semua perasaan itu yang membuak2 dalam hati wan akan terhapus dengan sekelip mata. kalau korang tak percaya, korang cuba. bila korang rase cemburu, sedih, geram at someone, korang cepat2 online blog. dan taip new entry. pastikan tajuk yang ingin korang gunakan telah d set dalam kepala otak korang :)

BUKAN PERASAAN CEMBURU DAN SEDIH JEW...BILA KITA HAPPY PUN IDEA DATANG TAK HENTI2.. :)

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...