Ramai Blogger Menggunakan Keyword Lucah

12:37 AM

GAMBAR HIASAN !

Setiap tajuk entry yang kita post kat blog ni akan menjadi keyword bagi tarikan orang untuk visit blog kita. sebab itu keyword memainkan peranan penting untuk meningkatkan traffic blog. mungkin ada lagi yang belum mengetahui peranan penting keyword ni. sebab 2 masih ada lagi yang meletakkan tajuk entry yang pelik2 siap letak simbol plak 2. simbol 2 tak penting pun :P

back to the topic ! setelah saya meneliti traffic blog saya. kebanyakan tertumpu kepada entry 18sx. saya agak pelik d situ. sekiranya entry 18sx menjadi tumpuan bermaksud ramai manusia kat luar sana sedang sangap mencari entry 18sx. Oh Tidak ! ini tak boleh jadi. pantas ka saya menggunakan ayat2 lucah untuk menarik minat pembaca? rasanya tak perlu. actually, semua itu tak penting. yang penting cara kita menceritakan sesuatu dalam entry kita :)

masing2 mempunyai pendapat. pada pendapat saya. tak perlu la kita menaip terlalu banyak entry 18sx dalam blog kita. kerana itu bukan la satu perkongsian yang bagus. perbanyakkan post about knowledge dan somethng yang boleh memberi manfaat kepada si pembaca. 

blog saya pun telah terjerumus mendapat tarikan pembaca dengan satu keyword yang agak lucah. bukan agak lucah. rasanya da terlalu lucah. korang mesti nak tahu keyword ape kan? hmm. keyword 2 bermula dengan huruf B dan berakhir dengan hurul L. senang jew perkataan 2. huhu. baiklah! mesti korang tak nak fikir panjang. the keyword is "bogel".. >.< haiyak! sabor jew la.

kesimpulannya : keyword lucah dapat menarik ramai pembaca d luar sana. tapi mampu kew keyword lucah 2 memberi ganjaran pahala buat anda? renung2kan..fikir2kan. selamat beramal ! sekian terima kasih :)

You Might Also Like

2 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...