Sebab Susah Bangun Untuk Bersahur

12:23 PM

Ehsan Pacik Google

Update yang terawal. ade lagi tak yang sudi baca entry subuh2 ni? belum subuh lagi pun sebenarnya. d sini saya nak kongsikan d antara sebab2 kenapa kita susah sangat bangun untuk bersahur. :)

kalau korang fikir secara logik pun mungkin korang akan bersetuju dengan apa yang saya akan taip sebentar sahaja lagi. haha. ok. d antara sebab2 kenapa kita susah nak bangun untuk bersahur ialah : 

1.kita tidur lewat. menyebabkan kita kurang tidur.

2.cuaca sejuk ada aircond or kipas angin. menyebabkan badan kita lemah dan kesejukan untuk bangun.

3.malas diri kita sendiri. otak da set malas nak bangun. badan pun akan malas nak bergerak.

4.selimut tebal. pepagi buta untuk bangun sahur mmang sejuk. apabila ada selimut, badan kita bertambah selesa untuk teruskan tidur.

setakat itu sahaja pendapat saya. mesti korang pun ada pendapat yang berlainan kan? maklum la.. lain orang lain cara pemikirannya.. selamat berpuasa semua ^^

TERIMA KASIH :D

You Might Also Like

2 comments

  1. bahaya tu jangan amalkan selalu ye hehe

    ReplyDelete
  2. niat dalam hati untuk bangun sahur, InsyAllah, kita akan bangun dengan sendirinya. selamat berpuasa Ewan ^^


    http://m2mcarehouse.com/

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...