Perasaan Saya Sepanjang Hari Ini

8:16 AM

Handsomenya budak ni.. *perasan jap :3

Hye semua? rasanya ni entry terakhir untuk hari ni. :) terlalu banyak idea yang datang ke dalam otak wan hari ni. sebab 2 wan taip entry pun semua panjang2. lol.. kalau tak de idea, d situ korang boleh lihat entry wan tak berseri dan tak panjang kata2 yang terselit dalam entry tersebut. hehe.

kadang2 berblogging bukan sekadar mencantikkan atau menghias blog kita. tapi cara kita memantapkan penggunaan bahasa melayu kita. tak ramai orang yang boleh mengembangkan ideanya dalam sesuatu entry. tak ramai yang boleh bercerita dengan baik dalam setiap entry. nampaknya saya telah pun terkeluar dari tajuk sebenar. muehehe. 

tajuk 2 pasal perasaan saya untuk hari ni. haiyak! banyak plak idea mencura2 keluar kat dalam otak wan ni. nak buat entry lagi. tapi rasanya cukup untuk hari ni. esok wan update lagi banyak2. kalau boleh sampai lebam. =.=" 2 pun kalau boleh lebam. hahaha

perasaan wan untuk hari ni? actually, wan banyak sedih lorhh.. tersangat2 banyak sedih. enta nape. terase macam hati wan da kering dan hancur. sebab 2 selalu jew wan rasa sedih dan kecewa bagai. sedangkan tak de pape pun berlaku pada wan. nampak sangat jati diri wan masih berada dalam keadaan kritikal. tapi tak pe. pasti ada kebahagian yang akan datang buat wan. wan berharap sangat ini la kali terakhir wan akan rasa bersedih d sebabkan kekecewaan :')

saya percaya. setiap apa yang berlaku pada diri saya. merupakan dugaan dan ujian dari Allah s.w.t buat saya dan para pembaca setia blog saya. kenapa saya masukkan pembaca setia blog saya? sebab, korang pun terpaksa membaca entry2 yang agak emosional.. hahaha! kita hidup tak semestinya gembira selalu, dan tak semestinya akan sedih selalu.. betulkan? ada masa kita gembira. dan ada masa kita akan bersedih. masa berapa lama kita bersedih ataupun gembira belum tentu lagi. hehe

The Kesimpulannya Remember this words :

"semakin banyak dugaan dan ujian yang Allah berikan buat hambanya, semakin Allah sygkan hambanya itu"

Selamat Malam Semua! semoga hari esok lebih baik dari hari ini... insya'Allah.. thanks sudi baca.. :') jangan tido lewat tau.esok nak bangun sahur..byebye..

Assalamualaikum.. ^^

You Might Also Like

6 comments

  1. 1st time dtang sini tinggalkan komen, hurm jangan risau pasal jati diri, benda tu boleh dipupuk, senang jer nak pupuk jati diri ni sebenarnya depend on masing2 jer, nobody said bersedih tu pekara yang teruk, actually pekara sedih tu perlu ada supaya balance diri kita, tak lah happy jer

    ReplyDelete
  2. betul tu, dan lyla sendiri pun mula berblogging atas sebab ingin memantapkan lagi penggunaan bahasa melayu. terutamanya, penggunaan ayat yang patah-patah ni kena betulkan.

    ReplyDelete
  3. akak first time kat sini , dan follow sbb..? penggunaan bahasa yang sangat baik la..!
    segan pulak rasanya bila pikir..
    akak tulis taip ikut suka je..
    :)

    ReplyDelete
  4. jal : yups! terima ksih kerana sudi berkunjung ke blog saya.. :) dlm setiap khidupan mnusia pasti ada sedih dan gembirakn.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  5. Nurlyla : jom sama2 kita perbanykkan lagi artikel bahasas melayu.. biar bahasa melayu kembali menjadi salah satu bahasa yang d segani :)

    ReplyDelete
  6. Hidayah : hehe..trima kasih akak kerana sugi dtg ke blog wan yg tk seberapa.. yekw? insya'allah wan akan memantapkan lagi penggunaan ayat2 wan.. :)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...