Sakitnya Gastrik !

10:50 PM


hari ni kita masih berpuasa dan berada dalam bulan puasa. but, hari ni merupakan hari pertama saya kena gastrik ! sakitnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! tak dapat nak d bayangkan betapa sakitnya perut saya sekarang.!  rasanya aku da tahu sebab aku sakit gastrik hari ni..

selalunya kalau bersahur saya minum segelas horlicks selapas makan. tapi hari ni saya minum special sikit. korang nak tahu apa?? mstilah korang nak tahu kan. pagi tadi semasa bersahur saya minum milo ice.. =.=" huhuhu.. mungkin sebab ni saya sakit perut skrg ni. nak baring!! tolong sorongkan bantal.. huhu..

bila baring jew. sakit gastrik 2 hilang. bila bangun/duduk sakit semula. damn! dugaan d bulan puasa.. esok tak nak da minum milo pepagi. nak munum horlicks..huhu..

You Might Also Like

3 comments

  1. bila wan baring ilang mean dia nak suh wan tido la tu...=p

    ReplyDelete
  2. haha! 2 yg peliknye..wan nk online pun susah..huhuhu

    ReplyDelete
  3. teruknya...sama la ngan saya, pepagi sahur mesti minum horlicks..terus bertenaga puasa

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...