Hasil Nikon D3100 Ulat Bulu

10:20 PM

Sejenis Ulat Bulu yang tiada nama..haha
Hye semua? ni hasill daripada camera nikon aku.. macam mana ? ok tak?.. actually, aku terjumpa ulat bulu ni time aku membersihkan alaman rumah..tetiba mak aku kata "ada ulat bulu kat pokok bunga 2".. aku pun cepat2 belari masuk bilik ambil nikon aku.. pastu aku snap pic ulat bulu 2.. 

aku tak edit pun pic ni.. memang original..terus jew aku upload.. :) kak aku kata da macam "pro" haha.. ^^ btw, ulat bulu ni memang comel..tapi sangat2 berbahaya.. penuh dengan racun.. kalau kena konfom sakit..huhu..


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...