belajar belajar dan belajar

12:31 AM

belajar jew
Assalamualaikum semua? hari ni wan semangat nak pegi kelas. katanya ade kelas accounting pukul 2pm. wan gerak dari hostel pukul 1pm dan sampai tepat pada masanya. bila wan nak masuk kelas jew. wan tengok 1 notis. "kelas cancel" !! what?????? :'/ patah seribu hatikuu.

Sabor jew la. kelas cancel tapi tak gtau awal2 pun. penat jew wan datang. wan telah membazir dua ringgit untuk tambang bus metro dan membazir tenaga. lol! 


Ok ! tak pe. lepas ni harap2 la tak de lagi kelas2 cancel ni. wan nak study. wan nak belajar! please lorhh. huhu..kbye no idea tetiba. hahaha



You Might Also Like

2 comments

  1. hahhaa cian dia ye.. yuyu pon slalu mcm tu gak.. dah sampai kolej baru ckp kelas batal. emosi terganggu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yyupss..emosi terganggu sngt2..sabor jew la.. :')

      Delete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...