Good Bye August And Welcome September !

5:48 AM

Model Bulan September : Nur Ainul Mardiah *My anak buah*

Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua? akhirnya sampai gak kita d bulan september ni kan. kita baru jew meninggalkan bulan august yang merupakan bulan kemerdekaan bagi negara kita iaitu negara malaysia. macam mana sambutan kemerdekaan kat area tempat tinggal korang? meriah tak? mesti meriah kan? kat tempat wan pun tak kurang meriahnya. cuma wan tak dapat nak join memeriahkan lagi sambutan kemerdekaan 2. maklum la wan tak berapa sihat pada masa 2.

Alhamdulillah sekarang wan dah kembali sihat seperti biasa. wan bersykur sangat2. :') mungkin ada hikmah atas apa yang berlaku pada wan 2. thanks so much kepada semua kawan2 yang ambil berat pasal wan *eh? ada ke?..huhu* tk pew..ada or tk de tk kesah la kan. wan pasti ada. ;) muehehe. 

Sekali lagi kita ucapkan "selamat datang bulan september!" semoga bulan ni lebih baik dari bulan sebelum ni. insya'allah. kenangan pahit bulan2 lepas kita lupakan dan kenangan manis bulan2 lepas kita bawak bersama dan menjadi kenangan dalam memory ingatan manis kita. ;) pape pun. semoga bulan ni lebih banyak kita hasilakan entry ea! jangan malas sangat nak update blog 2.! hahaha :p sekian terima kasih! olalalaaa.. :P


You Might Also Like

1 comments

  1. Salam kemerdekaan. Kunjungan sekali lagi. Saya dah follow. Saya harap bukan niat untuk meramaikan follower saja ye, wan. Kalau boleh rajin-rajinlah jengah blog n komen jika ada pandangan. Ok.

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...