cerita cinta

9:58 PM

Gambar Tuan Blog *edit*
Assalamualaikum semua? hari ni wan nak mengupas bawang merah.. eh?! maksud wan mengupas lebih lanjut kenapa wan selalu jatuh cinta sedangkan wan pernah disakiti. sebenarnya wan sendiri pun tak tahu kenapa wan jatuh cinta ni. tiba2 jew ada perasaan 2 hadir walaupun wan sudah berkali2 d kecewakan. wan still nak bercinta. *macam ayat bangla jew kan* ~.~" muehehe

Perasaan cinta memang akan hadir dengan tiba2 mahupun cepat atau lambat. semuanya telah d takdirkan. seandainya cinta tak kesempaian, tak perlu la kita bersedih bagai ada orang yang meninggal. anggap jew la semua 2 suratan takdir buat kita.

Kalau kita d tinggalkan oleh orang yang kita cinta dan sayang bermaksud dia bukan untuk kita. mungkin ada yang lebih baik dari dia d luar sana sedang menanti kita. :') *cewah! ayat nak sedapkan hati sendiri* haha!  kini wan telah jatuh cinta kepada someone yang bernama "R". tapi kali ni wan redha andai wan dan dia tak bersama. wan hanya mampu berdoa agar wan dan dia tak akan d pisahkan. insya'allah. :')

Wan jatuh cinta kat dia memang da lama. semakin hari semakin bertambah rasa cinta d hati wan. walaupun kadang2 wan rasa nak berpatah balik sebab takutkan hati d lukai macam sebelum ni. tapi apakan daya, semua telah d takdirkan untuk wan jatuh cinta lagi. wan cuma takut akan kehilangan dia.! sebab setakat ni ramai yang minat kat dia. huhu. 

Dalam perhubungan percintaan wan cuma nak kesetiaan, kepercayaan, dan keikhlasan dari dia. cuma itu yang wan nak. wan tak mintak lebih pun. wan terima seadanya pasangan wan tanpa memandang paras rupa dan harta. sesungguhnya wan cuma nak cinta dari dia. huhu. 

*korang yang baca ni jangan gtau siapa2 tau! hanya korang dan wan jew yang tahu pasal ni. bhahahaha!*

Sekian dan Terima kasih ! follow dan tinggalkan jejak korang sekali ;)

You Might Also Like

8 comments

  1. hmmm agak jiwang ye tuan blog ni..

    ReplyDelete
  2. kenampakan yg tuan blog ini jiwang... huhu...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/kenalilah-bapa-anda.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mood jiwang terserlah 2 sebenarnya.. :3

      Delete
  3. bunga bukan sekuntum =p.. jln2 smbil folo

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..thu..bunga berkuntum2 kt luar sana.. ;D

      Delete
  4. oke la tu, jatuh cinta dan kecewa bukan dengan org yg sama.. hehe :)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...