Sunday, September 2, 2012

menggugat kebahagiaan

Assalamualaikum semua? hari ni merupakan hari yang kurang baik buat wan. :'/ terasa diri ini tidak berharga lagi. huhu. perasaan ini yang sebenarnya selalu menggugat kebahagiaan hidup wan. apa yang harus wan lakukan untuk membuang perasaan ini? membusykan diri? tidur? makan coklat? wan da try semua. wan cuma terfikir pasal benda yang pelik tapi benar bin ajaib. huhu. 

Susah untuk wan luahkan perasaan wan ni. wan pasti korang pun pernah rasa macam ni. sedih sangat2 ! sedih jew, wan tak nanges pown! :P wan tak tahu wan nak apa sebenarnya! wan tak thu! wan bingung! huhuhu..sudah la! wan benci fikir pasal benda ni! fuck you! huhu..

Lebih baik aku layan picture kat bawah ni.. hahaha.. lol!
gambar paling kelakar! trlololo..

4 comments :

Izzah Azizah said...

tak sempat i jump, u jump. hahahaha.
kelakarlah

Wan Retis said...

hahahahaahahah! kelakar sngt2...baru nk merasakan romantik 2 da kena langgar burung 2..hahaha

Mr. Firdaus Windey said...

Rileks ar bro.. umur masih muda.. senang je, fikir ramai lagi suffer dari bro.

aku dtg balas kunjungan..

Mohd Rizwan said...

hurmm..btul gak.. :D hehe..thanks membalas kunjungan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers