menggugat kebahagiaan

1:27 AM

Assalamualaikum semua? hari ni merupakan hari yang kurang baik buat wan. :'/ terasa diri ini tidak berharga lagi. huhu. perasaan ini yang sebenarnya selalu menggugat kebahagiaan hidup wan. apa yang harus wan lakukan untuk membuang perasaan ini? membusykan diri? tidur? makan coklat? wan da try semua. wan cuma terfikir pasal benda yang pelik tapi benar bin ajaib. huhu. 


Susah untuk wan luahkan perasaan wan ni. wan pasti korang pun pernah rasa macam ni. sedih sangat2 ! sedih jew, wan tak nanges pown! :P wan tak tahu wan nak apa sebenarnya! wan tak thu! wan bingung! huhuhu..sudah la! wan benci fikir pasal benda ni! fuck you! huhu..

Lebih baik aku layan picture kat bawah ni.. hahaha.. lol!
gambar paling kelakar! trlololo..

You Might Also Like

4 comments

  1. tak sempat i jump, u jump. hahahaha.
    kelakarlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaahahah! kelakar sngt2...baru nk merasakan romantik 2 da kena langgar burung 2..hahaha

      Delete
  2. Rileks ar bro.. umur masih muda.. senang je, fikir ramai lagi suffer dari bro.

    aku dtg balas kunjungan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm..btul gak.. :D hehe..thanks membalas kunjungan :D

      Delete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...