Kediaman Pelajar KLMU, Kuala Lumpur Metropolitan College

2:34 PM

Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua? akhirnya sampai jugak wan ke destinasi setelah 2jam setengah wan duduk kat dalam kapal terbang AirAsia. wan gerak dari sandakan pada pukul 11am lebih dan sampai kat LCCT, Kuala Lumpur pada pkul 1pm lebih. sedih gak nak meninggalkan negeri kelahiran wan *SABAH*. tapi apakan daya. ni semua untuk kebaikan masa depan wan jugak. huhu. 


Kembali kepada tajuk entry. kini wan duduk kat Platinum Lake Condo / PV13 , Jalan Danau Saujana 1, taman dana kota. :) terpaksa ar wan meneruskan hidup bujang. huhu. tapi ada yang best kat sini. korang nak tahu? hurmm. bff wan yang belajar kat Islamic International College a.k.a Daty Syufai pun duduk kat kat PV13 ni cuma kat block B. yeah! akhirnya ada gak kawan wan kt sini.

Picture Kat Bawah Ni la tempat kediaman Wan.
Kediaman Pelajar Kuala Lumpur Metropolitan College
Kedai pun banyak kat area sini. teksi pun senang nak dapat dan yang paling bestnya berdekatan dengan masjid! yeay! dapat dengar azan subuh. insya'Allah tidak akan terlepas solat lima waktu. :) 

Doakan semoga wan berjaya kat SiNI. aminn.. :)

You Might Also Like

1 comments

  1. cantiknye tmpt penginapan.. mcm tempat penginapan vvip.. hihihihi..

    dik, kalau free adik tlg like page akak ni ek : https://www.facebook.com/fathumohamadphotography?ref=hl

    tq dik.. blajar rajin2 yer...

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...